Nytt tilbud for deg som har barn med kjønnsinkongruens

Parenthood kjønnsmangfold er et pusterom der du kan møte andre foresatte med lignende opplevelser. Fagpersoner deltar også for å gi faglig påfyll og støtte.
Mor omfavner datteren sin

Illustrasjonfoto: Adobe Stock

Her kan du møte andre foresatte med tilsvarende eller lignende opplevelser. Ved å delta i gruppe kan du dele egne og lytte til andres erfaringer.

Gruppeledere og fagpersoner deltar for å gi faglig påfyll og støtte.

Hva skjer i gruppen?

Gruppen har seks til åtte foresatte til unge med ulike kjønnsuttrykk. De møtes en kveld i uka. Til sammen møtes gruppen åtte ganger.

Gruppen velger selv aktuelle temaer fra en liste. Temaene er basert på samtaler med foreldre til unge med kjønnsmangfold.

Vi inviterer erfarne fagpersoner til dialog, støtte, faglig påfyll og erfaringsdeling. En viktig regel er at informasjon som deles i gruppen ikke skal deles med andre.

Når starter det?

Tid: 8. oktober kl. 18.00-20.00.
Sted: Waldemarhøy, Ski.

Kurstilbudet er gratis og du trenger ingen henvisning eller vedtak.

Har du spørsmål om dette, eller ønsker du å være med i gruppen?

Ta kontakt med gruppelederne:

Thomas Nielsen
E-post: Thomas.nielsen@nordrefollo.kommune.no