Velkommen til seniormesse 2024!

Torsdag 17. oktober fra kl. 11.00 til 14.00 vil Kolben på Kolbotn torg fylles med interessante foredrag, gode samtaler og nyttig informasjon.
Torgunn står foran inngangen til Kolben kulturhus i sammenheng med kommende seniormesse

Foto: Nordre Follo kommune

Det er helt gratis og åpent for alle.

5 gode grunner til hvorfor du bør komme!

1. Lær om et aktivt seniorliv – få råd og tips om hvordan du kan få mest mulig ut av årene fremover.
  2. Nyt en deilig lunsj – fordi vi vet at det å samles rundt mat skaper gode øyeblikk.
  3. Oppdag noe nytt – vi lover at du vil lære noe du ikke visste fra før!
  4. Hør spennende foredrag – alt fra digital arv til ernæring, levert av eksperter som brenner for seniorers helse og livskvalitet.
  5. Skap minner – bli med i fellesskapet, del erfaringer og ha det hyggelig sammen med andre.

Hvem er seniormessa for?

Alle! Enten du er senior selv, har en mor eller far som er senior, jobber med eldre eller bare har lyst til å stikke innom – alle er hjertelig velkomne.

Når og hvor?

Torsdag 17. oktober, fra kl. 11.00 til 14.00 på Kolben, 3. etasje. Fri entré, ingen påmelding nødvendig.

Noen av høydepunktene i år

• Digital arv – Seniornett gir innsikt i hvordan du kan håndtere din digitale arv.
  • Ernæring for seniorer – Lær hvordan du kan få mest mulig ut av kostholdet ditt med en ernæringsfysiolog.
  • Gode råd for seniortiden – Kommuneoverlegen deler nyttige råd for å sikre en sunn og aktiv alderdom.

Fjorårets deltakere gikk ut med et smil om munnen, og vi har hørt kommentarer som:

- Detta var jaggu bra, mye her jeg ikke visste om.

Så, spør du om det er verdt turen? Svaret er et rungende JA!

Tips om denne artikkelen til venner og familie, og ta turen innom – vi gleder oss til å se deg på seniormessa 2024!

Sist endret: 09.10.2024