Inkludering som nøkkel til sterkere organisasjonskultur og vekst?

Vi inviterer til frokostmøte for næringslivet torsdag 28. november med foredragsholder Francois Elsafadi.
Portrett av Francois Elsafadi med grønn bakgrunn, utendørs

Foto: Francois Elsafadi / Nordre Follo kommune. Bakgrunnen på bildet er justert med AI.

Næringslivet roper etter arbeidskraft, samtidig som stadig flere står utenfor arbeidslivet. Hvordan kan vi inkludere flere og samtidig skape vinn-vinn for alle?

Hvordan bygge god kultur og skape vekst?

Bli inspirert av en som brenner for å bygge sterke samfunn og gjøre inkludering til bedriftens fortrinn!

Francois Elsafadi hjelper bedrifter med å styrke relasjoner og bygge en robust organisasjonskultur. Hans egen historie gir noen unike perspektiver.

Elsafadi ble født i Libanon, vokste opp som flyktning og har senere livnært seg som næringsdrivende. Han har stor tro på at vi kan lykkes med inkludering gjennom gode verktøy og strategier.

Møt Francois på frokostmøtet og lær om inkludering som en nøkkel til vekst.

Lokale eksempler på vellykket brobygging

Ordfører Cecilie Dahl-Jørgensen Pind deler ut en ny pris til en bedrift som har gitt unge en sjanse i arbeidslivet.

Det blir som vanlig god anledning til å møtes over en matbit og en kaffekopp!

Når: Torsdag 28. november, kl. 08.00–10.15

Vi serverer frokost! Programmet begynner kl. 08.30

Hvor: Rådhusteatret i Ski, Nordre Follo rådhus, Idrettsveien 8

Meld deg på innen 22. november

Det er gratis å delta.

Meld deg på

Lurer du på noe?

Da kan du ta kontakt med fagsjef Elisabeth Rytterager på e-post: elisabeth.rytterager@nordrefollo.kommune.no eller telefon: 90 76 79 11.

Sist endret: 17.10.2024