Velkommen til Kolbotn humorfest 24.-25. mai

Kolbotn kulturhus samarbeider med de lokale komikerne Terje Sporsem og Hans Morten Hansen om Kolbotn humorfest.
Kultur- og aktivitetssenter, Kolbotn

Foto: Nordre Follo kommune

Komikerne Terje Sporsem og Hans Morten Hansen hadde en idé om å samle komikere og kolleger de kjenner og liker til en festival der de selv bor. Kolben kulturhus tente på idéen, og til helgen skjer det.

Det blir to dager fullspekket med humorshow for både voksne og barn.

Fra store stjernespekkede gallaforestillinger til afterwork- og late night show til improforestillinger for barn - på scenen får publikum møte kjente og kjære humornavn, men også noen av de aller beste og mest spennende nye komikerne i bransjen i dag.

Det blir festivalområde i Kolbens foajé hele helgen med salg av forfriskninger, humor-happenings og DJ.

Det kommer også to foodtrucks til Kolben denne helgen, for å tilby mat til festivalgjestene.

Les mer om Kolbotn humorfest og forestillingene her.

Sist endret: 24.05.2024