Kom på Follofestivalen 2024!

Søndag den 9. juni kl. 12.00-18.00 er det igjen duket for hoppeslott, klatrevegger, sklier og mye mer på Ski ungdomsskole og Kjeller'n.
Barn i hoppeslott om sommeren

Illustrasjonsfoto: Adobe Stock

Ung Fritid, som er fritidsklubbene i kommunen, ønsker velkommen til Follofestivalen 2024!

Søndag 09. juni kl. 12.00-18.00 fyller vi uteområdet på Ski ungdomsskole og Kjeller'n Fritidssenter med morsomme aktiviteter for barn og familier!

Det blir hoppeslott, ansiktsmaling, zorb fotball, oppblåsbare hinderløyper og mye mer.

Du kan også handle mat og drikke i åpen kiosk.

I år har vi åpnet for forhåndssalg av billetter.

Finn billetter her

Husk å ta med ordrebekreftelsen på festivaldagen!

Den veksler du inn i aktivitetsbånd ved inngangen merket med ''Forhåndskjøpte billetter''.

Alle som benytter aktiviteter må ha på aktivitetsbånd.

Forhåndssalg frem til 7. juni: 110 kr
Salg i døra: 150 kr
Gratis for foresatte.

Ski ungdomsskole
Skoleveien 3
1400 Ski

Du kan parkere på parkeringsplassen ved Rådhuset. Du kan også komme deg dit med kollektiv transport til Ski sentrum.

Det er ingen aldersgrense! Det er et variert utvalg aktiviteter, og vi skal ha noe som passer for alle barn. Aktivitetene passer nok likevel best for eldre barnehagebarn og barneskolebarn.

Håper vi ses!

Sist endret: 04.06.2024