Follo-kommunene inviterer næringslivet til tematreff

Hvilke hjelpemidler og tiltak kan du som næringsdrivende dra nytte av? Få svaret 19. september!
Tre kvinner snakker engasjert sammen på konferanse

Adobe Stock

På næringslivstreffet på Fagerstrand torsdag 19. september får du også bli kjent med kompetansemeglerne, og hvordan de kan hjelpe din bedrift.

Hva står på programmet?

Tone Blixøen og Anne Marit Rødland er kompetansemeglere for Akershus fylkeskommune og vil fortelle om hjelpen som finnes for å komme i gang, skaffe finansiering og realisere de gode ideene.

Ruger du på en idé som kan gi nye inntekter?

Hør hvordan du kan få kostnadsfri hjelp til å utvikle ideen, finne frem til finansieringsmuligheter og få på plass en vinnende søknad.

Den gode historien

Hvordan skape engasjement for ideen hos virkemiddelapparat, kunde og investorer?

Hvordan finansiere de gode ideene?

Hvilke muligheter finnes i Akershus fylkeskommune, Forskningsrådet og Innovasjon Norge?

Har bedriften din behov for å gi medarbeiderne kompetanse til omstilling og innovasjon?

Presentasjon av BIO-ordningen i Akershus fylkeskommune.

Meld deg på i dag!

Sted: Fager Bakst, Kløftaveien 1, Fagerstrand

Tid: Torsdag 19. september kl. 15.00–17.30

Deltakelse er gratis. Vi spanderer kaffe og en matbit fra det lokale håndverksbakeriet Fager Bakst med nydelige bakevarer.

Møtet er et samarbeid mellom Follo-kommunene og Nesodden Næringsforening.

Les mer og meld deg på via denne lenken

Lurer du på noe?

Ta gjerne kontakt med Elisabeth Rytterager (fagsjef næring) på e-post: Elisabeth Rytterager eller telefon: 90 76 79 11

Sist endret: 30.08.2024